TNO Mobiliteitsbeleid 2023

10 January 2023

Uitwerking van de TNO huisstijl naar een video over nieuw duurzaam mobiliteitsbeleid

link to video
  • Terralemon is verantwoordelijk voor
  • Concept
  • Script
  • Storyboard
  • Layout
  • 2D animatie
  • Editing

Terralemon heeft de interne campagnefilm gerealiseerd waarin TNO haar medewerkers gaat verleiden om minder snel de auto te pakken en duurzamere opties voorrang te geven. Zo worden fietsen en lopen naar het werk vergoed. Het nieuwe mobiliteitsbeleid bevat nog veel meer aantrekkelijke opties om duurzamere en vitalere woon-werkverkeer keuzes te maken. Terralemon heeft het script geschreven en de animaties en montage gedaan.

19 December 2022

Huisstijl van TNO in animatie

Vanaf september 2022 heeft TNO een nieuwe huisstijl die nu volop wordt vertaald naar bewegend beeld.

De visuele identiteit is in house aangescherpt, de site is vernieuwd en de grafische media kregen nieuwe layouts.

Terralemon is verantwoordelijk voor de vertaling van die huisstijl naar animatie waarbij we voor de verschillende doelen een stijl hebben gedefinieerd. Een grafische stijl met de kenmerkende TNO outlines en de volle kleuren en een meer tactiele stijl voor meer impact. De animatiestijlen worden komend jaar aangescherpt en verder afgestemd.

Eerder hebben we al een basis videopakket gemaakt met videotitels, watermerken, bumpers en outro's.