TNO Dit is onze tijd #2

1 August 2024

#2 | Nederland onmisbaar maken in laser-satellietcommunicatie

link to video
  • Terralemon is verantwoordelijk voor
  • Concept
  • Script
  • 2D animatie
  • 3D animatie
  • Regie
  • Cameravoering
  • Editing
  • Music and sound

Terralemon heeft de tweede #ditisonzetijd campagnefilm gerealiseerd: 'Onmisbaar in laser-satellietcommunicatie'.

Deze tell campagne is samen met de touch campagne volop in de media te zien en is bedoeld om de slogan "#ditsonzetijd" verder te laden. Met deze campagne wil TNO beter aansluiting vinden bij een jongere doelgroep. 

Een nieuw element binnen de TNO vormgeving zijn de datagrids bovenop fotografie en video. Deze extra laag legt de werking van de techniek bloot; de 'exploded view' laat zien wat in werkelijkheid verborgen blijft. 

Nederland onmisbaar maken in laser-satellietcommunicatie
In onze digitale wereld hebben we meer dan ooit behoefte aan snellere en veiligere communicatie. Dit komt vooral door de connectiviteit van allerlei slimme technologieën. TNO werkt aan een baanbrekende oplossing in de vorm van laser-satellietcommunicatie. En zo ligt er een mondiaal leidende rol voor Nederlandse bedrijven in het vooruitzicht.