Citrienfonds campagne

17 November 2021

Een feel good campagne over de impact van de programma's van het Citrienfonds

link to video
  • Terralemon is verantwoordelijk voor
  • Concept
  • Script
  • Storyboard
  • 3D animatie
  • Webdesign
  • CMS (back-end)
  • Front-end
  • Mobile ontwerp

In opdracht van de NFU ontwikkelde Terralemon een complete huisstijl voor het Citrienfonds (het overkoepelende fonds om de kwaliteit van Zorg te verbeteren binnen 4 nationale programma’s). Vervolgens hebben we een website ontwikkeld en film gemaakt over hoe het Citrienfonds de motor is achter de grote zorg-innovaties in Nederland.

Een zeer toegankelijke vriendelijke stijl waar de verschillende programma’s een thuis vonden.

Over het Citrienfonds
De doelstelling van het Citrienfondsis de ontwikkeling van structurele verbeteringen in de gezondheidszorg in Nederland. En met elkaar ervoor zorgen dat de patiënt de hoogst mogelijke kwaliteit krijgt. Je kunt inmiddels spreken van een beweging want doelstellingen en verbeteringen van de Citrienprogramma's worden inmiddels regionaal en landelijk breed gedragen. Na 8 jaar sluit het Citrienfonds af met een campagne over de impact van haar programma's.

Bekijk de site

Terralemon heeft zowel de impact campagne film vormgegeven als de website volledig vernieuwd.