18 June 2024

TNO #ditisonzetijd

TNO Dit is onze tijd #1

Dit is onze tijd #1 | Medische wearables voor betaalbare zorg

link to video

Terralemon heeft als onderdeel van de grotere campagne #ditisonzetijd de eerste campagnefilm 'Medische wearables voor betaalbare zorg' gerealiseerd. Deze tell campagne is samen met de touch campagne van TNO volop in de media te zien en is bedoeld om de slogan verder te laden en beter aansluiting te vinden bij een jongere doelgroep. 

Een nieuw element binnen de TNO vormgeving zijn de datagrids in zowel fotografie als in de video.

"Momenteel wordt meer dan de helft van alle patiënten met hartfalen binnen vier maanden na ontslag opnieuw opgenomen. Met onze wearables willen we dat aantal met wel 25% verlagen."

Thiru Kanagasabapathi, CEO Aikon Health

Medische wearables voor betaalbare zorg
Een tekort van 155.000 zorgverleners in 2032 dreigt. Het is daarom noodzakelijk dat we innovatieve technologieën omarmen die routinewerkzaamheden kunnen vervangen. Bijvoorbeeld de medische wearables van TNO’s spin-off bedrijf AIKON Health: 24/7 patiënt-monitoring op afstand, waarmee onze gezondheidszorg beschikbaar én betaalbaar blijft.