Anchor
Boele de bever voor de Heutinkgroep
28 October 2020

Een sympathieke campagne waarin Boele de bever de leefomgeving verrijkt

In opdracht van Merktuig heeft Terralemon de campagnefilm voor de Heutinkgroep gerealiseerd. Merktuig is een Amsterdams reclamebureau met als middelpunt creatief Jarno Aafjes.

De Heutink groep ontwikkelt en bouwt met een scherp oog voor de bewoner én zijn omgeving. Bouwen is vooruitzien is het uitgangspunt wat resulteert in een woonomgeving waar de bewoners lang van gaan genieten.

Anchor

Boele de bever

Boele de bever bouwt een dam en een huis en verrijkt zo de hele leefomgeving

  • Terralemon is verantwoordelijk voor
  • Script
  • Storyboard
  • 3D animatie

Terralemon heeft de eerste film binnen de campagne afgerond. Boele bouwt zijn huis en verrijkt daarmee de hele leefomgeving. Bouwen is vooruitzien!

"Dit was echt een droomopdracht! We kregen de kans om een complete wereld te creëren from scratch. Alles moest ontworpen worden: planten, bomen, struiken, insecten, dieren... We vonden het passend om de wereld van Boele en Boele zelf in illustratieve low-poly stijl te maken. Ik ben trots op hoe het geworden is en hoop dat Boele nog meer avonturen mag beleven."

Dewi de Bue, Illustrator & Motion designer bij Terralemon