Visuele impact creëren

We zijn designers en developers en werken elke dag met volle kracht. No-nonsense en bevlogen.

Met onze storytelling, fascinatie en ervaring creëren we impact op alle platformen. Samen met jou werken we aan de realisatie van grote ambities en sterke merken.

Daar waar identiteit, motion en interactie elkaar raken ligt onze kracht.

Onze werkwijze

Strategie

Wat gaan we bereiken? En voor wie? Wat heeft prioriteit? Kunnen we de briefing omdenken? We formuleren heldere doelstellingen en starten vanuit een sterke basis aan het concept. Op die manier blijven we focus houden tijdens de creatie en realisatie.

  • Debriefing
  • Discover process
  • Concept

Creatie

Concept wordt vertaald in visualisaties, animatieschetsen en interactie-ideeën. We verleggen telkens onze grenzen en zoeken naar nieuwe manieren om een verhaal te vertellen. Een creatief iteratief proces waarbij we zo concreet mogelijk te werk gaan.

  • Visuele strategie
  • Scripts en copy
  • Storyboard/ look & feel
  • Interactie & ontwerp
  • Grafisch ontwerp
  • Sounddesign

Realisatie

De realisatie van projecten doen we in house. Voor alle platforms en media. Zo houden we de creatieve en productionele controle en brengen we, mocht dat nodig zijn, met ons professionele netwerk projecten tot een geslaagde uitvoering.

  • Montage & (post)productie
  • Motion design & visual effects
  • AR & VR animatie
  • 2D & 3D animatie
  • Web development
  • Content Management systeem

Doorgroeien

Na oplevering blijven we mee denken. Over de groei van het merk en vervolgstappen om merk en identiteit verder vorm te geven. We sturen bij, controleren en zijn scherp als derden met een huisstijl verder moeten.

  • Stijlgids
  • Website analytics
  • Campagnes

Wij zijn Terralemon

Remco van Kesteren

Creative director & Founder

Harold Kuiper

Creative director & Founder

Manon van der Wal

Senior digital art director

Ayrton Spierts

Motion art director

Dewi de Bue

Illustrator & Motion designer

Wiebe Buursink

Developer & Sounddesigner

Lidy van Blitterswijk

Graphic & Interaction designer

Mohammed Aboulwafa

Motion designer & Camera

Itay Ziv

Motion designer

Benjamin Kuijper

Motion designer

Onze opdrachtgevers over ons

"Samenwerken met Terralemon is altijd een feestje. Het team is creatief, denkt mee, maar daagt ook uit. Daardoor komen we samen tot mooie resultaten."

Michelle van der Burg, Marketing and Communications Business Partner, Unit Defence, Safety and Security TNO

"De samenwerking is prettig verlopen. Mijn waardering gaat uit naar jullie vermogen om snel de materie te snappen en dit zelfstandig te vertalen naar een animatie. Het resultaat is boven verwachting."

Jeroen van de Poll, Senior Program & Project Manager, TNO

"Door de Vrije Universiteit kwamen we in contact met Terralemon. Dat was een schot in de roos. In een uitstekende samenwerking heeft Terralemon onze ideeën uitgewerkt en vorm gegeven in een nieuwe LinXis website: een resultaat om trots op te zijn!"

HendrikJan Houthoff, Founder & Chief Scientific Officer LinxisPharmaceuticals

"Visie, samenwerking, topprestaties, zorgnetwerken. Daar draait het om bij het Koersboek. Terralemon heeft al deze begrippen kleurrijk, in beelden met beweging weergegeven. De tekst leeft daardoor nog meer en tegelijkertijd ontstond een eigen stijl voor de participerende partijen."

Sjon Buijs, Senior adviseur communicatie en public affairs NFU

"Bij het ontwikkelen van de nieuwe vormgeving voor Man bijt hond heeft Terralemon de essentie van het programma heel goed weten te vertalen en te behouden in deze compleet nieuwe, frisse stijl."

Yvonne Hobbelink, Productieleider Man bijt hond, KRO-NCRV

"We hebben echt een prachtige synergie weten neer te zetten samen met Terralemon. De snelheid en de autoriteit van hun werkwijze heeft prachtig uitgepakt."

Bart Barnas, Hoofdredacteur NH

"Terralemon heeft een prachtige promotiefilm gemaakt voor de opening van onze algen proeffabriek. De snelheid, nauwkeurigheid en flexibele opstelling van het team van Terralemon maken ze een waar genot om mee samen te werken."

Dr. ir. Corjan van den Berg, Wetenschapper bij TNO

"Mede dankzij Terralemon heeft het landelijke programma Registratie aan de bron een nieuwe look & feel gekregen! Terralemon heeft op een fantastische wijze inhoud en vorm weten te verbinden die aansluit bij de beweging die we als programma willen maken. Niet alleen een prachtig resultaat maar ook de weg er naartoe is een creatief feestje!"

Joyce Simons, Programma Manager Registratie aan de bron

"Terralemon heeft hoogwaardige animaties gemaakt om deze nieuwe behandelvorm voor kanker uit te leggen aan onze patiënten. Het team is flexibel, enthousiast en denkt goed mee om het beste resultaat te kunnen bereiken. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van hun werk en trots op het resultaat! Als wij in de toekomst nieuwe medische animaties nodig hebben is de keus snel gemaakt."

Anna Blokland, Immuuntherapie coordinator Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis

"Terralemon heeft een compleet nieuwe webomgeving ontworpen. Ook is het logo vernieuwd en krachtiger geworden. De nieuwe site van de IKON is innovatief en eigenzinnig. Dankzij Terralemon is er een onderscheidend resultaat ontstaan, dat vervolgens ook vertaald is naar de televisievormgeving. Blikverruimend en grensverleggend moest het worden en dat is goed gelukt."

Peter Dekker, Coördinator RTV Productie IKON

"Ik ben trots op onze programma's en presentatoren. Zij bepalen het gezicht van de publieke kinderzenders. Met deze nieuwe vormgeving stellen we de presentatoren en programma's centraal en benadrukken we nog meer dat het draait om het authentieke, Nederlandse product. Daarnaast zochten we meer aansluiting in look & feel, zodat de zenders voor de kijkers voelen als één familie."

Suzanne Kunzeler, Netmanager NPO 3

"Met deze film heeft Terralemon ons in korte tijd geholpen de kern van het Disaster-project te vertalen in een duidelijk statement. Dit is iets waar wij mee verder kunnen."

Ellen Oude Kotte, Projectleider Disaster

"Wanneer je voor de uitdaging staat om interne en externe communicatie aan elkaar te koppelen en tegelijkertijd een stevig veranderingstraject aanjaagt dan kies ik voor Terralemon. Het resultaat is onderscheidend en effectief in alle mediakanalen."

Benjamin van Gelder, Director of Marketing & Brand Communications NH Media en AT5

"De nieuwe RTL 8-vormgeving is stoer, eigentijds, dynamisch en fris."